پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
باید دانش‌آموزان با فضای فناوری و نوآوری آشنا شوند

باید دانش‌آموزان با فضای فناوری و نوآوری آشنا شوند

- 1402/10/03

مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه 4 مشهد مقدس در راستای تسهیل توسعه آموزش برای دانش‌آموزان در پارک علم و فناوری خراسان حاضر شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه 4 مشهد مقدس و معاونان و مدیران این ناحیه در راستای تسهیل توسعه آموزش برای دانش‌آموزان در پارک علم و فناوری خراسان حاضر شد.

در ابتدای این جلسه محمود سعیدی مقدم، مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان آشنایی نوجوانان و جوانان با پیشرفت‌های کشور را ضروری دانست و گفت: یکی از منویات مهم مدیر پارک علم و فناوری خراسان تاکید بر معرفی پیشرفت‌ها به دانش‌آموزان است و در این راستا اولین سرزمین علم و فناوری نوجوانان در کشور اسفندماه 1401 افتتاح شد.

وی با اشاره به اینکه در رسالت پارک‌های علم و فناوری ورود به حوزه دانش‌آموزی قرار نگرفته است افزود: رهبر کبیر انقلاب اسلامی فرمودند امید من به دبستانی‌هاست و رهبر معظم انقلاب اسلامی هم در سال‌های گذشته ورود جدی و آشنایی دانش‌آموزان حتی در مقاطع ابتدایی را مهم دانسته اند، به همین جهت در حوزه دانش‌آموزی بازدیدهای گسترده از روند رشد و فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور برگزار می‌شود.

در ادامه عباسی مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه 4 مشهد گفت: قریب به 100 هزار نفر در ناحیه 4 مشهد مشغول به تحصیل هستند و ظرفیت پژوهشسراها، اردوها، همایش‌ها و جشنواره‌ها میتواند فرصتی برای معرفی دستاوردها به دانش‌آموزان باشد.

دانلود پیوست خبر سید احسان کشمیری سید احسان کشمیری میتراسادات ناظر میتراسادات ناظر سعیدی مقدم سعیدی مقدم
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.